Квадрати малювалися, зменшуючись у розмірі, доки сторона не стане меншою за певне мінімальне значення.
Змінювався не тільки розмір, але й колір або товщина лінії олівця під час кожного повторення циклу.
Малювалися інші геометричні фігури (трикутники, п'ятикутники тощо).
32 урок
Практичне завдання 3 (за наявності комп'ютерів):
Виконання практичних завдань у середовищі програмування:
Написати програму, яка виводить на екран всі парні числа від 2 до заданого числа N, використовуючи цикл while.
Створити програму, яка запитує у користувача числа до тих пір, поки він не введе число 10, і виводить кількість введених чисел.
Урок 14.
1 Дайте визначення поняття "цикл з лічильником". Поясніть, для чого використовуються такі цикли в алгоритмах і програмах. Наведіть простий приклад задачі, де доцільно використовувати цикл з лічильником. 2 Опишіть структуру циклу з лічильником. Які основні елементи входять до його складу? Поясніть призначення кожного елемента (наприклад, початкове значення лічильника, кінцеве значення лічильника, крок лічильника, тіло циклу). 3 Що таке "величина" в програмуванні? Які типи величин ви знаєте? Як величини можуть використовуватися всередині циклів з лічильником? Наведіть приклади використання різних типів величин у циклах. 4 Поясніть, як змінюється значення лічильника в циклі. Як це впливає на виконання тіла циклу? 5 Чим відрізняється цикл з лічильником від циклу з умовою? У яких випадках краще використовувати цикл з лічильником, а в яких – цикл з умовою?
Урок 9. Введення та редагування даних основних типів. Редагування електронних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів