7 Клас

Практична робота №1: «Пошук в Інтернеті. Електронне листування»



 https://seva22.blogspot.com/ - джерело

33 урок цикли з передумовою.

малюємо квадрати поки довжина не стане 100

Модифікуйте проєкт так, щоб:

  • Квадрати малювалися, зменшуючись у розмірі, доки сторона не стане меншою за певне мінімальне значення.
  • Змінювався не тільки розмір, але й колір або товщина лінії олівця під час кожного повторення циклу.
  • Малювалися інші геометричні фігури (трикутники, п'ятикутники тощо).



32 урок

Практичне завдання 3 (за наявності комп'ютерів):

  • Виконання практичних завдань у середовищі програмування:

    • Написати програму, яка виводить на екран всі парні числа від 2 до заданого числа N, використовуючи цикл while.

    • Створити програму, яка запитує у користувача числа до тих пір, поки він не введе число 10, і виводить кількість введених чисел.

Урок 14.

1 Дайте визначення поняття "цикл з лічильником". Поясніть, для чого використовуються такі цикли в алгоритмах і програмах. Наведіть простий приклад задачі, де доцільно використовувати цикл з лічильником.
2 Опишіть структуру циклу з лічильником. Які основні елементи входять до його складу? Поясніть призначення кожного елемента (наприклад, початкове значення лічильника, кінцеве значення лічильника, крок лічильника, тіло циклу).
3 Що таке "величина" в програмуванні? Які типи величин ви знаєте? Як величини можуть використовуватися всередині циклів з лічильником? Наведіть приклади використання різних типів величин у циклах.
4 Поясніть, як змінюється значення лічильника в циклі. Як це впливає на виконання тіла циклу?
5 Чим відрізняється цикл з лічильником від циклу з умовою? У яких випадках краще використовувати цикл з лічильником, а в яких – цикл з умовою?

Урок 13 алгоритми з розгалцженням

1. створюємо у папці файл 1.py 

2. записуємо програму


















Урок 12 алгоритми



Урок 11

https://docs.google.com/document/d/1-ky_SxqYJDiR2hs31BfLWkcsbiyabarF/edit?usp=sharing&ouid=108062587860123931097&rtpof=true&sd=true

Урок 10

ПРЕЗЕНТАЦІЯ


 Урок 9. Введення та редагування даних основних типів. Редагування електронних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів



7










Опрацювання табличних даних

урок 6










Урок 7. Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора.
Джерело: (https://seva22.blogspot.com/p/7.html)
Урок 8. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.
Урок 10. Адресація. Формули.
Джерело: (https://seva22.blogspot.com/p/7.html)
Урок 11. Практична робота №2
Джерело: (https://seva22.blogspot.com/p/7.html)

Урок 21. Практична робота №5. Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм.
Джерело: (https://seva22.blogspot.com/p/7.html)