10 Клас

https://seva22.blogspot.com/ - джерело

19.05.2025

1.      Встановити з інтернета програму "Notepad++

2. Ваше завдання – написати програму, яка обчислює площу прямокутника.

3 Модифікуйте вашу програму, додавши один або кілька з наступних пунктів :Обчислення периметра: Після обчислення площі, обчисліть також периметр прямокутника за формулою Периметр = 2 * (Довжина + Ширина) і виведіть його на екран.

4. Складіть програму яка додає 2 числа

Опитування №2

1 Створіть опитування за допомогою гугл форм.

2 Включіть підрахунок балів в налаштуваннях

3 Зробіть запит

4 У вікні опису напишіть Результати і список балів (геміні надасть разом із питаннями)

5 Виставте бали

6 Опублікуйте  і поділіться з однокласником на пошту

Запит до геміні:

склади опитування на цікаву психологічну тему , в кінці якого можно визначити по балам результат  . 3 запитань і одна відповідь яка дає бал і 3 додаткових без бала

Форми

склади опитування на тему "Наскільки ти 'сова' чи 'жайворонок'?" з шкалою відповідей в 1 бал так або ні. в кінці якого можно визначити по балам результат  . 5 питань

Теми, пов'язані з самопізнанням та інтересами:

  • "Наскільки ти 'сова' чи 'жайворонок'?": Питання про режим сну, продуктивність в різний час доби. Бали можуть визначити, до якого хронотипу ближче учень, і надати поради щодо організації дня.
  • "Твій рівень екологічної свідомості": Питання про звички, пов'язані з переробкою сміття, економією ресурсів, ставлення до природи. Бали можуть показати рівень еко-свідомості та запропонувати шляхи її підвищення.
  • "Наскільки ти комунікабельний?": Питання про поведінку в різних соціальних ситуаціях, вміння знаходити спільну мову. Бали можуть вказати на рівень комунікабельності та дати поради щодо розвитку навичок спілкування.
  • "Твій рівень стресостійкості": Питання про реакцію на стресові ситуації, методи боротьби зі стресом. Бали можуть показати рівень стресостійкості та запропонувати техніки релаксації.
  • "Який твій тип навчання?": Питання про те, як краще засвоюється інформація (візуально, аудіально, кінестетично). Бали можуть визначити домінуючий тип навчання та надати рекомендації щодо ефективніших методів навчання.
  • "Наскільки ти креативний?": Питання про творчі здібності, нестандартне мислення, хобі. Бали можуть вказати на рівень креативності та запропонувати способи її розвитку.

Теми, пов'язані з знаннями та навичками (можуть бути менш розважальними, але корисними):

  • "Твої знання про кібербезпеку": Питання про правила безпечної поведінки в інтернеті, захист особистих даних. Бали можуть показати рівень обізнаності та надати важливу інформацію.
  • "Наскільки добре ти знаєш історію України (або рідного краю)?": Питання на знання ключових дат, подій, постатей. Бали можуть показати рівень знань з історії.
  • "Твій рівень фінансової грамотності": Питання про управління грошима, планування бюджету. Бали можуть вказати на рівень фінансової грамотності.

 

 Урок 3. Людина в інформаційному суспільстві

Джерело: (https://seva22.blogspot.com)

Урок 4. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення.

Джерело: (https://seva22.blogspot.com)
Урок 13. Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків.

Джерело: (https://seva22.blogspot.com)