https://seva22.blogspot.com/ - джерело
Намалювати квадрат в скретч
скретч
8 скретч
Коли натиснуто зелений прапорець:
- Сказати: "Привіт! Хочеш пограти?"
- Запитати: "Так чи ні?"
- Якщо відповідь "так":
- Сказати: "Чудово! Давай грати!"
- Якщо відповідь "ні":
- Сказати: "Добре, може іншим разом."
- Якщо відповідь інша:
- Сказати: "Я не зрозумів."
7 скретч
1 Кіт:
- Коли натиснуто зелений прапорець:
- Перейти в початкову позицію.
- Сказати: "Привіт! Я йду гуляти."
- Коли кіт торкається собаки:
- Собака говорить: "Привіт! Куди ти йдеш?"
- Кіт запитує: "Я йду в парк або в магазин?"
- Якщо відповідь "парк":
- Кіт говорить: "Я йду в парк!"
- Змінити фон на "Парк".
- Якщо відповідь "магазин":
- Кіт говорить: "Я йду в магазин!"
- Змінити фон на "Магазин".
- Якщо відповідь інша:
- Кіт говорить: "Я не зрозумів"
2 Собака:
- Коли натиснуто зелений прапорець:
- Перейти в початкову позицію.
6 скретч Зловити яблуко
5 скретч Вирбрати на вибір завдання і виконати
Анімація персонажа:
- Завдання: Створіть анімацію, де персонаж (наприклад, кіт) рухається по сцені та змінює свій вигляд (наприклад, змінює колір або розмір).
- Підказки: Використовуйте блоки "переміститися на...", "змінити вигляд на...", "чекати... секунд".
2. Інтерактивна історія:
- Завдання: Створіть коротку інтерактивну історію, де користувач може вибирати, як розвиватимуться події.
- Підказки: Використовуйте блоки "запитати... і чекати", "якщо... то...", "відповідь".
3. Гра "Злови яблуко":
- Завдання: Створіть просту гру, де гравець керує персонажем, який повинен ловити яблука, що падають з неба.
- Підказки: Використовуйте блоки "переміститися на...", "створити клон...", "якщо торкається... то...", "змінити рахунок на...".
4. Математична вікторина:
- Завдання: Створіть програму, яка задає користувачеві прості математичні питання та перевіряє відповіді.
- Підказки: Використовуйте блоки "запитати... і чекати", "якщо... то...", "відповідь", "змінні".
5. Малювання фігур:
- Завдання: Створіть програму, яка малює різні геометричні фігури (наприклад, квадрат, трикутник, коло) за допомогою пера.
- Підказки: Використовуйте блоки "опустити перо", "повернути на... градусів", "переміститися на...", "підняти перо".
4 робота прості фігури
4.1
4.2
3 робота на обчислення
2 робота
1 робота
Алгоритми
Розділ 2. Комп’ютерні презентації
Урок 9. Типи слайдів. Додавання об’єктів до слайдів.
Джерело: (https://seva22.blogspot.com/p/6.html)
Урок 10. Практична робота №3 «Створення комп’ютерної презентації»
Джерело: (https://seva22.blogspot.com/p/6.html)
Урок 11. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях. Налаштування ефектів анімації об’єктів слайда.
Джерело: (https://seva22.blogspot.com/p/6.html)
Урок 13. Налаштування показу презентацій. Використання гіперпосилань і кнопок дій. Ефекти зміни слайдів.
Джерело: (https://seva22.blogspot.com/p/6.html)
Урок 14. Типи слайдів. Додавання об’єктів до слайдів.