6 Клас

https://seva22.blogspot.com/ - джерело

Намалювати квадрат в скретч


скретч

8 скретч

Коли натиснуто зелений прапорець:

  • Сказати: "Привіт! Хочеш пограти?"
  • Запитати: "Так чи ні?"
  • Якщо відповідь "так":
    • Сказати: "Чудово! Давай грати!"
  • Якщо відповідь "ні":
    • Сказати: "Добре, може іншим разом."
  • Якщо відповідь інша:
    • Сказати: "Я не зрозумів."




7 скретч 

  • 1 Кіт:

    • Коли натиснуто зелений прапорець:
      • Перейти в початкову позицію.
      • Сказати: "Привіт! Я йду гуляти."
    • Коли кіт торкається собаки:
      • Собака говорить: "Привіт! Куди ти йдеш?"
      • Кіт запитує: "Я йду в парк або в магазин?"
      • Якщо відповідь "парк":
        • Кіт говорить: "Я йду в парк!"
        • Змінити фон на "Парк".
      • Якщо відповідь "магазин":
        • Кіт говорить: "Я йду в магазин!"
        • Змінити фон на "Магазин".
      • Якщо відповідь інша:
        • Кіт говорить: "Я не зрозумів"
  • 2 Собака:

    • Коли натиснуто зелений прапорець:
      • Перейти в початкову позицію.
  • 6 скретч Зловити яблуко








    5 скретч Вирбрати на вибір завдання і виконати

    Анімація персонажа:

    • Завдання: Створіть анімацію, де персонаж (наприклад, кіт) рухається по сцені та змінює свій вигляд (наприклад, змінює колір або розмір).
    • Підказки: Використовуйте блоки "переміститися на...", "змінити вигляд на...", "чекати... секунд".

    2. Інтерактивна історія:

    • Завдання: Створіть коротку інтерактивну історію, де користувач може вибирати, як розвиватимуться події.
    • Підказки: Використовуйте блоки "запитати... і чекати", "якщо... то...", "відповідь".

    3. Гра "Злови яблуко":

    • Завдання: Створіть просту гру, де гравець керує персонажем, який повинен ловити яблука, що падають з неба.
    • Підказки: Використовуйте блоки "переміститися на...", "створити клон...", "якщо торкається... то...", "змінити рахунок на...".

    4. Математична вікторина:

    • Завдання: Створіть програму, яка задає користувачеві прості математичні питання та перевіряє відповіді.
    • Підказки: Використовуйте блоки "запитати... і чекати", "якщо... то...", "відповідь", "змінні".

    5. Малювання фігур:

    • Завдання: Створіть програму, яка малює різні геометричні фігури (наприклад, квадрат, трикутник, коло) за допомогою пера.
    • Підказки: Використовуйте блоки "опустити перо", "повернути на... градусів", "переміститися на...", "підняти перо".

    4 робота прості фігури

    4.1

    4.2




    3 робота на обчислення 






    2 робота




    1 робота

    Алгоритми

    Повторення

    Розгалуження


    Розділ 2. Комп’ютерні презентації

    Урок 9. Типи слайдів. Додавання об’єктів до слайдів.

     Джерело: (https://seva22.blogspot.com/p/6.html)
    Урок 10. Практична робота №3 «Створення комп’ютерної презентації»
     Джерело: (https://seva22.blogspot.com/p/6.html)
    Урок 11. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях. Налаштування ефектів анімації об’єктів слайда.
     Джерело: (https://seva22.blogspot.com/p/6.html)
    Урок 13. Налаштування показу презентацій. Використання гіперпосилань і кнопок дій. Ефекти зміни слайдів.

     Джерело: (https://seva22.blogspot.com/p/6.html)

    Урок 14. Типи слайдів. Додавання об’єктів до слайдів.